Sťahovanie kancelárií a firiem
Zmena firemných a kancelárskych priestorov je často žiadaná pre zvýšenie kvality alebo komfortu pracovného prostredia. Presťahovanie kancelárie môže byť v niektorých prípadoch cenovo výhodné vďaka rastúcej ponuke kancelárskych a prevádzkových priestorov. V neposlednom rade môže presťahovanie firmy znamenať sídlo v prestížnej lokalite.
Sťahovanie kancelárií a firemných priestorov so sebou prináša aj negatíva spojené so zásahom do každodenného pracovného kolobehu, či dokonca nutnosť čiastočnej alebo plnej "odstávky" na dobu potrebnú na sťahovanie firmy.
Eliminovať tieto negatíva v podobe straty zisku alebo času môžete
ak využijete služby profesionálov.
Ďalším dôvodom pre využitie profesionálnych sťahovacích služieb je nedostatok vlastných ľudí a techniky aby ste takéto
sťahovanie efektívne uskutočnili sami.
Plánovanie sťahovania vašej firmy
Okrem samotného sťahovania vám pomôžeme aj s
plánovaním firemného sťahovania, vďaka čomu môžete
ušetriť čas a teda aj náklady.
Začína sa
detailnou obhliadkou sťahovaných priestorov. Táto nám umožní porozumieť objemu sťahovaných vecí ako aj potrebám doplnkových služieb. Na základe toho vieme následne zaistiť dostatočný počet ľudí a techniky na dané sťahovanie.
Každý zákazník má iné potreby a priority a tieto je dôležité odzrkadliť v
rozvrhnutí sťahovacích prác. Pre niektoré firmy je dôležité uskutočniť sťahovanie vo viacerých etapách, tak aby ich
chod nebol negatívne ovplyvnený. To môže znamenať napríklad presťahovanie časti kancelárií, IT infraštruktúry, príslušenstva tak, aby táto časť firmy dokázala už plnohodnotne fungovať v nových priestoroch a následne dosťahovanie zvyšku firmy. Naopak, sú aj firmy pre ktoré je výhodnejšie
jednorázové presťahovanie napríklad počas víkendu alebo sviatku.
Podľa vašich potrieb
naplánujeme termíny jednotlivých etáp sťahovania - dodanie krabíc a iných obalových materiálov, balenia, demontáže nábytku, sťahovania a opätovnej montáže nábytku.
Bezpečnosť a spoľahlivosť sťahovania
Je dôležité určiť zodpovedného pracovníka zo strany zákazníka, ktorý sťahovanie firemných priestorov s nami naplánuje, dozrie na priebeh sťahovacích prác, prípadne zodpovie potrebné otázky v deň sťahovania.
Využitie služieb profesionálov prináša aj
elimináciu rizík spojených so sťahovaním. Jedným z rizík je poškodenie majetku. V prípade
sťahovania profesionálmi je riziko škôd nízke a obvykle sa jedná iba o drobné pošpinenia či poškriabania nábytku, ktoré vám po dohode
vyčistíme a opravíme. Za akékoľvek škody zodpovedáme a sú
kryté poistením zodpovednosti za škody.
Cena sťahovania firemných priestorov
Cena závisí od
objemu sťahovaných vecí a vzdialenosti prepravy. Ďalším faktorom ovplyvňujúcim cenu sú
doplnkové služby ako balenie nábytku, demontáž a montáž nábytku, balenie vybavenia do krabíc. Je na vás, ktoré služby využijete a ktoré si vykonáte svojpomocne.
Najčastejšie si naši zákazníci sami zabezpečia balenie dokumentov, osobných vecí zamestnancov, a iných drobností do
krabíc zapožičaných od nás. Toto im umožní lepšiu kontrolu nad sťahovanými vecami a následné rýchlejšie vybalenie a pokračovanie v pracovných aktivitách. Cenu sťahovania ovplyvňuje aj prípadná
manipulácia s ťažkými bremenami.
Cenu sťahovania sa samozrejme dozviete ešte pred sťahovaním
po bezplatnej obhliadke.